نوشته شده توسط : روابط عمومی

به مناسبت گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک دوره مسابقات کاراته سبک فودوکان شوتوکان کشوری با عنوان جام فجر در شهرستان رباط کریم برگزار شد.

در این دور از مسابقات چهره‌های برتر کاراته، شیهان فردین نادری‌نژاد رئیس سبک در ایران و جنوب آسیا، فاطمه قوام‌پور نایب رئیس سبک در ایران و جنوب آسیا، شیهان علی‌اصغر پورابراهیم رئیس هیئت کاراته شهرستان رباط کریم و دبیر سبک در ایران و جنوب آسیا ، غلامرضا پورابراهیم مسئول روابط عمومی و نماینده پایتخت سبک و نیز رضا رجبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در سالن ورزشی شهرستان رباط کریم حضور داشتند.

بر همین اساس مراسم افتتاحیه این دور از مسابقات کشوری ابتدا تلاوتی چند از کلام‌الله مجید در بین حاضرین قرائت و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران با خیرمقدم‌گویی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رباط کریم به حاضرین و سخنرانی ابراهیم نکو نماینده مردم شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی رسماً آغاز شد.

بر پایه این گزارش در این دور از مسابقات نمایشی کاتا با حضور تعداد زیادی از کاراته‌کاها در حضور اساتید و داوران
در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان با شرکت 320 کاراته‌کا از استان‌های قم، تهران، البرز، گیلان، تبریز، کرمانشاه. مازندران و کردستان در مجموعه ورزشی آزادگان شهرستان رباط کریم طی دو روز برگزار شد که در ادامه نیز فایترها بر روی تشک حاضر شدند و با سوت داور به مبارزه بسیار نفس‌گیری پرداختند.

این دور از مسابقات نفس‌گیر که طی دو روز در شهرستان رباط‌کریم برگزار شد تیم استان تهران (رباط کریم) مقام اول، استان تبریز مقام دوم و استان کرمانشاه مقام سوم را کسب کردند.

 



:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 بهمن 1394 | نظرات ()