نوشته شده توسط : روابط عمومی

مسابقات قهرمانی کشور سبک شیتوریو شوکوکای بین‌المللی انتخابی مسابقات آسیایی ویژه بانوان در شهرستان رباط کریم برگزار شد.
به گزارش فارس، مسابقات قهرمانی کشور سبک شیتوریو شوکوکای بین‌المللی انتخابی مسابقات آسیایی ویژه بانوان در تاریخ 16 و 17 اردیبهشت ماه جاری در مجموعه ورزشی آزادگان شهرستان رباط کریم با حضور 150 کاراته‌کای خانم از استان‌های قم، همدان، ایلام، کرمانشاه، فارس، زنجان، البرز، تهران و لرستان برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رباط کریم در اختتامیه این پیکارها با تشکر از علی‌اصغر پورابراهیم رئیس هیئت کاراته شهرستان با اشاره به میزبانی متعدد مسابقات کشوری این شهرستان در طول سه سال اخیر اظهار کرد: این مهم نشان از مدیریت و ظرفیت بالای ورزشی در رباط کریم بوده و حضور بانوان در عرصه ورزش سرآغاز جامعه‌ای سالم و پرنشاط با افقی درخشان در آینده نزدیک است.
در این دوره از مسابقات جمیله وفایی نایب رئیس سبک شیتوریو ایران و فاطمه قوام‌پور مسئول امور اجرایی سبک شوکوکای بین‌المللی به عنوان میهمان ویژه و ناظر در سالن مسابقات حضور داشتند.
در پایان دو روز مسابقات نفس‌گیر و پس از جمع‌بندی نتایج انفرادی و گروهی توسط هیئت داوری تیم البرز الف مقام اول، تیم استان لرستان مقام دوم و تیم البرز ب مقام سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.
در مراسم اختتامیه این مسابقات به نفرات و تیم‌های برتر حکم، مدال و جوایز ارزنده‌ای اهدا شد.



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()