نوشته شده توسط : روابط عمومی

مجمع عمومی سالیانه هیئت کاراته استان تهران روز گذشته با حضور مسئولین فدراسیون، اداره کل و تمامی اعضاء مجمع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت کاراته استان تهران، مجمع عمومی سالیانه هیئت به منظور ارائه گزارش عملکرد سال گذشته و بررسی و اعلام تقویم ورزشی سال جاری این هیئت با حضور محمد علی مردانی دبیر فدراسیون که به نیابت از سرپرست فدراسیون ریاست مجمع را برعهده داشت، دکتر میرزا آقابیک معاونت توسعه امور ورزش، دکتر زرگر ریاست گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، فاطمه سلیمی رئيس گروه هماهنگي امور بانوان، پیام نظر مدیر روابط عمومی، صداقت و طاهری اعضا گروه توسعه قهرمان اداره کل ورزش و جوانان استان و حضور تمامی اعضا مجمع تشکیل شد.

بر اساس این گزارش در ابتدای این جلسه مردانی دبیر فدراسیون ضمن تشکر از مسئولین ورزش استان تهران که در راه اعتلای ورزش پایتخت تمام تلاش خود را به کار بسته اند تقدیر و تشکر کرد و افزود: مطمئنا جایگاه امروز کاراته پایتخت در سطح کشور و ورزش استان مرهون تلاش این عزیزان است.

وی با اشاره به این نکته که هیئتهای ورزشی به عنوان بازوان توانمند فدراسیون هستند گفت: خوشبختانه در مدت حضور عطایی بر مسند ریاست کاراته پایتخت شاهد انجام کارهای نو و تقویت کاراته در سطح استان بوده ایم، عطایی و تیم پرتوانش در هیئت در این مدت ثابت کردند که خواستن توانستن است و جایگاه برتر این هیئت در میان 32 هیئت کاراته کشور و 47 هیئت ورزشی استان خود به خوبی گویای این مطلب است.

مردانی در ادامه ضمن ابراز رضایت از عملکرد این هیئت ابراز امیدواری کرد با وحدت و همدلی تمامی اهالی کاراته پایتخت این موفقیتها بیش از پیش ادامه داشته باشد.

در ادامه این جلسه دکتر میرزاآقابیک از کاراته پایتخت به عنوان الگو در ورزش تهران نام برد و گفت: همواره از کاراته به عنوان یک رشته پرمدال نام برده می شود و خوشبختانه در سه سال گذشته همواره سهم کاراته تهران از مدالهای کسب شده این رشته پرطرفدار در میادین بین المللی بیش از 50 درصد بوده است و امیدواریم این روند و سیر صعودی همچنان ادامه داشته باشد.

وی در ادامه از هیئت کاراته به عنوان هیئت برتر استان یاد کرد و افزود : عملکرد قابل قبول و مورد تایید این هیئت باعث رضایت مسئولین ورزش پایتخت شده است و ما همواره در تمامی امور قهرمانی، آموزشی و فرهنگی روی کاراته حساب ویژه می کنیم.

معاونت توسعه امور ورزش ضمن ابراز خرسندی از حضور کاراته در المپیک 2020 گفت: برنامه ریزی در خصوص حضور حداکثری کاراته کاهای پایتخت در این پیکارها باید در صدر برنامه های هیئت قرار گیرد.

وی همچنین از مسئولین هیئت خواست به باشگاههای خصوص توجه بیشتری داشته باشند و برنامه ای را در خصوص برگزاری مسابقات باشگاههای خصوصی تدوین کنند.

در ادامه این جلسه عطایی ضمن تشکر از زحمات مسئولین اداره کل و فدراسیون که از هیچ کمکی به هیئت فروگذار نکرده اند خلاصه ای از عملکرد و دستاوردهای استان در سال گذشته وهمچنین برنامه های سال جاری هیئت را نیز به سمع حاضرین در جلسه رساند.

وی برنامه ریزی در خصوص گسترش کاراته و همگانی کردن این رشته و همچنین تقویت بازیکنان سنین پایه به منظور حضور قدرتمند در پیکارهای المپیک و بازیهای آسیایی را از مهمترین اهداف این هیئت در سال جاری نام برد و گفت: برای رسیدن به این مهم به همیاری تمامی دلسوزان کاراته نیاز داریم و از حمایت های پیشکسوتان استقبال می کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 تير 1395 | نظرات ()